7. července 2015

Přejeme

Magdě k narozeninám. Sice pozdě, ale lepší pozdě než vůbec.





Muž se teda ptal, co jsem to zase vyrobila za kýč, ale vězte, že je to společné dílo pětileté holčičky a maminky, co (teda pravda ne úplně úspěšně) chtěla nechat výrobu pokud možno výhradně dětským rukám. Já šila  a psala, leč psaní se mi povedlo asi tak jako pětiletému dítěti.
Pak jsem trochu litovala, že jsem si nevyfotila i text uvnitř, protože mi Magda tvrdila, že jsme jí popřály k Velikonocům. Já teda doufám, že tak roztržitá ještě nejsem....



A taky jsem pro ni měla moc pěkný dárek, se kterým jsem se pak nemohla rozloučit, takže pro Magdu dárek náhradní a my máme na doma mnoho inspirace. Tak přátelé těšte se a vyhlížejte pošťáky.



A ty, Magdo, promiň, no.


V euforii z nových nápadů ještě jeden zápis do památníku (ani jsem netušila, že to ještě existuje) a po roce vyštrachané gumy na razítka.


B-day card and Snail Mail book.

4 komentáře:

  1. Tak opravdu to bylo přání k narozeninám :-) Knížku chcíííí, takže si ji kupuji sama a razítko je fantastický, doufám, že jsi si je obtiskla i to svého památníčku-razítníčku :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to si jako budeme posílat stejné dopisyyyy, nebo co? :-))
      Ještě neobtiskla, ale provedu!

      Vymazat
    2. Tak teda néééé :-)
      Ale ušetřím a pořídím něco.
      Něco, co Ti pak stejně dám.
      Nebo radši hned všechno 2x, jako vždy :-)

      Vymazat