24. září 2014

Tlustý

svetr jsem si přála.
Asi něco jako je tento.
A protože já bez návodu ani ránu, použila jsem lehce upravený návod od Drops Design.

A dopadlo to takto:



Hned jsem si ho nedočkavě vzala na výlet....
a hřeje fakt moc a pouští chlupy taky dost, možná jsem neměla tak chvátat a nejdřív ho vyprat, třeba trochu opelichá.



Pleteno pořád hladce jehlicemi č. 10, příze Alpine Alpaca, výstřih obháčkován krátkými sloupky (původně nebylo v plánu, ale výstřih až u pupíku jsem mít nechtěla). Kdybych tak dlouho neotálela se sešíváním, které neumím a nemám ráda, mohl být hotový doslova za pár večerů.


10 komentářů:

  1. na první fotce mě moc nezaujal, ale oblečený vypadá luxusně
    a na 10 jehlicích, to musel být fofr

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a možná to mohl být ještě větší fofr..... jestli zjistím, že se po vyprání vytahá a že měl být tak o půlku menší....

      Vymazat
  2. Pulover je to naozaj stylovy... Ale...
    Bola som mlada, neverila mudrejsim, a urobila som si podobny pulover... Po vyprati som mala minisaty... To by az tak nevadilo, ale rukavy boli po kolena. Snad teraz uz su kvalitnejsie priadze. Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Hele neboj, teplé minišaty s ohrnutými rukávy doma jako když najdeš :-)
    Krásná práce ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo, zejména k plotně to bude hodně praktické.....

      Vymazat
  4. Nádherný! Ta barva je super, to je stoprocentní z lamy? :)

    OdpovědětVymazat