9. září 2014

K moři

jsem sladila i ruční práce - tak trochu plážově....
Ne že by tedy bylo na pláži se dvěma prťaty mnoho času na háček a na knihu, ale tak pro jistotu....

 
Těšila jsem se na kamínky z pláže.....


.... muž sice říkal, že to je jak obyčejný kačírek, kterého mi ze stavebnin může přivézt celý pytel.....


pro mne to ale jsou oblázky od moře - můj suvenýr.


Jednoduchý návod na obháčkované oblázky najdete u Purl Bee


a na háčkované mističky taktéž. A pokud byste se do misek a tácků pustily, nelekněte se, až řádné naškrobení dá vašemu nádobíčku ten správný tvar.


A domácí olivový olej.


A okna a kočky a vůbec.... bylo to hezké.

 
  



PS: Bohdano, děkuju za tip na dovolenou, líbilo se nám tam moc.

Crocheted pebbles and crocheted dish from the Purl Bee pattern.

10 komentářů:

  1. Tak to je dobře.
    Já bych tam jela hned (až teď jsem si uvědomila,že nemám letos žádný kamínek!)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pošlu nebo přivezu, až pojedeme někdy kolem (nemáme to daleko) :-). Viděla jsem vás jednou na Jemništi - teda holky jsem poznala, nejdřív mi byly povědomé, pak jsem si to spojila, odkud je znám a pak už jsem z nich nemohla spustit oči, ale připadalo mi to nemravné, takhle okukovat cizí děti..... :-)

      Vymazat
    2. Na začátku prázdnin to bylo,že jo?Tak to je dobrý...
      Tak to se určitě zastavte

      Vymazat
  2. krása!přemýšlím na co by se mi hodil košíček:)mám podobnou bavlnku:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se líbí třeba na odkládání hodinek na nočním stolku, akorát, že já se všetečným Toníkem teď potřebuju odkládat tak o metr až dva výš :-). Nebo na nitky, bavlnky a jiné důležitosti, které mám pořád někde vyndané....

      Vymazat
  3. A kamínek už dlí jako minitěžítko na stole :-) Pěkné to je, vše, včetně čičin :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak toto si přesně přeji umět, mám kamínku celou bednu, jen to vůbec nechápu, ani z toho návodu. :D Krása! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to jednoduché - jde použít návod z jakékoli dečky, která má hezký střed, podle návodu se háčkuje až do chvíle, kdy je dečka přibližně velikosti kamene a pak se začíná radikálně ubírat, tzn. dl. sloupek do každého druhého oka, vzniklá "čepička" se nasadí na kámen a poslední řada už se háčkuje na kameni a ubírá se zhruba stejně jako v předchozí řadě. Já mám kameny malé, ale z větších oblázků by mohla být hezká těžítka.

      Vymazat
    2. Hihi, jenže já neumím háčkovat! Ale podívám se v knihovně po nějakém háčkovaní pro nechápavé začátečníky. Děkuji, dečka pro kamínek tedy, hmmm. píšu si. :)))

      Vymazat
    3. Aha, to já právě myslela, že umíš.... tak jedině naučit (ale pozor, je to silně návykové) nebo poslat šutry a já obháčkuju (vždyť říkám, že to je návykové).... :-))

      Vymazat