12. září 2014

Jak jen to skloubit

.... všechno, co mě baví. Často mám dilema, jestli večer usednout ke knize nebo k ruční práci (a ke které vlastně)? A občas, když vyrábím, přemýšlím, co bych četla a naopak.

A asi i proto mne baví vyrábět obaly a záložky do knížek.... a není jich nikdy dost!



Přírodní,




vesele barevné, ze zbytků,




vše v jednom,


ladící s obsahem knihy,
se jménem,


něžné.....


možnosti nekonečné.

A kniha s drobností od srdce? Nejlepší dárek.

Book covers and bookmarks..... endless possibilities.

12 komentářů:

  1. tak to sa mi páči......aj keď ja nie som milovník kníh, ale ten nápad so šitým obalom a písmenkami je super....

    OdpovědětVymazat
  2. I mě se moc líbí textilní obaly. Zrovna potřebuju přebalit pár starých kuchařek a látkové mě vůbec nenapadly ?! a ty háčkované záložky do knih jsou překrásné. Jste moc šikovná nositelka báječných nápadů :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A na kuchařky by se mi ty obaly líbily z kuchyňských utěrek s jednoduchou výšivkou :-). Děkuju.

      Vymazat
  3. To je nádhera, nemůžu se vynadívat :)...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)). Kdybych uměla udělat to srdíčko (co dělá kdekdo, jen já nevím jak), udělala bych hned tři....

      Vymazat
  4. Ty háčkované záložky jsou snové!
    Vzhledem k tomu, že večer usínám u druhé stránky, moje hlava by mohla klesnout přímo k téhle kráse (aby si jí pečlivě prohlédla, samo :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta poslední se mi bude hodit do mé nové knihy o Medě....

      Vymazat
  5. Me se hrozne libi ten prirodni obal s krasnou hackovanou zalozkou. Je mozne to nekde ziskat ? Nejakou dohodou? :-) Diky, Petra ... z Nevsednich dnu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro, určitě by "nějaká dohoda" šla, napiš mi prosím mail na bymrscarrot@seznam.cz a domluvíme se. Simona

      Vymazat
  6. tie záložky sa mi prevelice lúbia!

    OdpovědětVymazat