1. července 2014

Modrá

je dobrá.
Na léto, na volný čas, k džínům a plátěným keckám.... úplně se vidím.


Jenže jde z domu. K mamince..... k narozeninám.


Nebudu vám tajit, že jsem se inspirovala u slavné RM.


Je pěkně prostorná - dovnitř se vejde třeba i polštář..... jak praktické.


Uvnitř dvě jednoduché kapsy na telefon a na klíče.


A nevím, jak máte v oblibě kapsičky na zip vy? Já je ráda používám a nerada šiju a tak se stále snažím to nějak zjednodušit, ale přitom bych si přála, aby to aspoň trošku vypadalo a myslím, že to mám....

Minulá taška ještě byla bez zakončeného zipu.



Toto je také jednoduché a lépe to vypadá.

Kapsu si ušiju stejným způsobem jako našívací kapsičku bez zipu a zip našívám přímo k podšívce, takže uvnitř je vidět šití, ale myslím, že to tolik nevadí, zejména nyní, když jsem našila na oba konce zipu malý obdélníček látky, aby nekazily dobrý dojem.


PS: Mami, promiň tu šálu si nechám, je má oblíbená.

A pokud by se jí někomu také zachtělo - je úplně jednoduchá - dlouhý pruh lnu (ideálně zbytek), vyšívací bavlnky dle vlastního výběru a rovné prošití tím nejjednodušším stehem. Inspirace a návod zdarma je z Purl Bee.


19 komentářů:

  1. perfektný darček...mamka bude mať radosť...a šálik jej urob tiež.....je super...jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo, snad měla a šálu už jsem nestihla, tak si to nechám na někdy příště... :-). díky, jani.

      Vymazat
  2. Krásně sladěno! Takže si "musíš" ušít novou?? :-). Tu šálku nutně potřebuju, jen nějak nevím kdy...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no, určitě nemusím, protože kabelek mám plnou skříň....., ale..... :-)). šálka je dobrá, za tu dřinu stála - pro mne to byla jedna z prvních vyšívánek, tak mi to moc nešlo od ruky....

      Vymazat
  3. Taška na polštář - to je rozhodně praktická věc!:) Je krásná. I ta šálka. A tvé sashiko vyšívání.. (Taky bych ho ráda vyzkoušela..)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Běžně v tašce polštář nenosím, ale na focení se to docela hodí :-). Sashiko byl pro mne spíš boj než relax. No ale třeba aspoň taková malá prostírka by nebyla špatná. Díky.

      Vymazat
  4. Taška je nádherná :), i šátek. Moc povedený příspěvek :).
    Co se týče kapes, mně se osvědčily vnitřní kapsy (http://mylittlespottedblog.blogspot.cz/), které nejsou vůbec těžké.

    OdpovědětVymazat
  5. Katko, děkuju. A koukám u Tebe na kapsy a nemůžu vykoumat, jak je děláš.... Jestli je to všívané do otvoru, tak to právě moc nemám ráda, přijde mi to pracné a už se mi i používáním vytřepila, jak to bylo šité moc v kraji..... ale zase se mi zdá, že ta spodní část zipu je našitá přímo zvrchu na vniřní látce kapsičky a to si nějak neumím domyslet..... Ale já ty zipy časem snad ještě vypiluju :-).

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pekne, jak je to cele sladene! Muzu se zeptat, jaky ma ta kabelka rozmer? Pekny den, Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iveto, děkuju. Rozměr střižené látky je 37 x 60 cm, nahoře se cca 15 cm překlápí dolů a zapošité dno je 8 nebo 10 cm. Simona

      Vymazat
    2. ještě, že jsi si dělala o rozměrech poznámky :-D

      Vymazat
    3. jo, chvíli mi trvalo, než jsem se v tom zorientovala, vydělila dvěma a tak :-)... a kolik jsme zapošily rohy jsem si nějak zapomněla poznamenat.

      Vymazat
    4. Dekuju moc za ty rozmery, ja se na ni chystam a jsem lina to pocitat, tak jste mi moc pomohla si udelat predstavu. Pekny vikend, Iveta

      Vymazat
  7. Hele,
    tak až budeme mít to naše rande,
    tak si ji od mamky půjč, já mám tenhle typ taky s modrou, takže dohromady to bude ... krása až do nebe.

    Jo jo, true blue!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, jestli ji máma pustí z ruky, říkala, že kolegyně v práci si mohou oči vykoulet, jak se jim líbí..... .:-) kdyžtak si nějaký pytlík ještě spíchnu....

      Vymazat
  8. moc pěkné!!!! moc se mi líbí ta látka, můžete napsat, kde jste ji koupila???? díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju!! Látka je odtud: http://www.mojelatky.cz/www-mojelatky-cz/eshop/39-1-HOME-DECOR/0/5/4287-Modre-paisley

      Vymazat