3. června 2014

Milá Mileno

pokud ses těšila na pořádnou nákupku, co unese aspoň pět kilo potravin, budeš asi zklamaná. Tato taška se hodí tak na nákup do galanterie nebo do obchodu s bižu či s klenoty.... Nevím, jak často tam chodíš. Pokud však soudím podle sebe (v galanterii jsem téměř častěji než v supermarketu s potravinami, s klenoty je to tedy trochu horší), tak bys ji snad mohla někdy užít.

Takto to začalo....
... pokračovalo.....
.... a skončilo.
Uvnitř puntík
Přiznávám, že jsem se inspirovala v Japonsku.
Teď už jen zabalit....
.... a můžu běžet na poštu.
Tato taška je součástí výzvy "ušijem Ti tašku".
Jani, tímto děkuji, že jsem se mohla zúčastnit. Moc mě to bavilo.

14 komentářů:

  1. juj, super príbeh jednej krásnej tašky....jana

    OdpovědětVymazat
  2. Simonko moc ti děkuji. Taška je nádherná!!!! Jsem z ní nadšená......:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Hezkou tašku jsi pro MIlku ušila:-) ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Simčo, řeknu jen jedno jediné slovo a ty určitě budeš vědět, co tím myslím ;) - takže tady je..jedno velké a obdivné "ááách".

    OdpovědětVymazat
  5. Taška je opravdu nádherná :-))

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ta se povedla, moc! A moje taštička na fotce, jupí :-)

    OdpovědětVymazat
  7. No ta teda je!!! Přenádherná!

    OdpovědětVymazat
  8. Holky, děkuju všem za tu chválu, až se trochu červenám. Mám radost, že se vám líbí a že Milena je spokojená. Měla jsem trochu strach, když jsem ji nesla na poštu a říkala si, že jsem zadání nákupní tašky zrovna moc nesplnila.

    OdpovědětVymazat
  9. Krásná taška!
    Až mi přijde, že název "taška" je pro takovou krásu děsně obyčejný :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Nádhená je <3
    Taky jsem se s radostí účastnila Ušijem ti tašku, Jance patří velký dík!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-). Se těším, až Janka všechny tašky představí.

      Vymazat