15. května 2014

Budu šít tašku. Přidáte se?

Soukromý boj s igelitovými pytlíky a taškami vedu už poměrně dlouho a snad i celkem úspěšně.

O této tašce už jsem psala dřív (včetně odkazu na jednoduchý návod).
Recyklace a přitom jedna z mých nejoblíbenějších tašek, ušitá z nohavic starých džínových kalhot (nápad je z knihy Kouzelný patchwork od Lise Bergeneové).


V kuchyni najdou plátěné pytlíky a tašky uplatnění vždy....na zeleninu a ovoce, čerstvé i sušené,
v koupelně zase třeba na prací prášky


nebo na špinavé prádlo (jednoduché a mé snad nejoblíbenější - konec nekonečného přehrabování v koši se špinavým prádlem - ne že by ostatní členové domácnosti poslušně třídili, ale já třídím jen jednou a pak jednoduše pytel vysypu rovnou do pračky, s mužem jsem to už vzdala. ale zatím v sobě živím i malou naději, že jednoho dne se děti třídit třeba naučí....).

Na cestách přijdou pytlíky také vhod - třeba na spodní prádlo a ponožky.

I muž se dočkal aspoň malých pytlíčků.

Na šicí potřeby nebude pouzder a pytlíků asi nikdy dost.....

přesto většinu mých tašek nakonec obsadí klubíčka a pletení.....

.... nebo háčkování.

Tak už jistě chápete, že když jsem na blogu jane33 narazila na výzvu "ušijem Ti tašku", neodolala jsem a přihlásila se.
Pokud šijete, háčkujete, vyšíváte nebo jinak tvoříte a máte chuť se také zúčastnit, všechny informace a možnost přihlásit se najdete u Jany na blogu.


8 komentářů:

  1. všetky tie taškoidné veci sú z Tvojej dielne?
    nádhera a veľká inšpirácia....jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano, z mé dílny, některé z éry "před blogem", takže už i časem prověřené. děkuju a jestli inspiruje, tak mě to těší, protože většina mé inspirace pochází z knih, které jsem objevila díky internetu, z pinterestu a mnoha krásných a inspirativních blogů..... :-)

      Vymazat
  2. Simono tašky surp, líbí se mi tašky na prádlo, ale u nás by museli být hodně velké, abych tam všechno narvala.Taky bych si mohla nějakou ušít. Už pár měsíců uvažuji o síťovce. Vždy si vzpomenu na dědu, jak v nich tahal nákup. Vlastně nosil nákup buď v síťovce nebo normální látkové tažce. Než začala éra supermarketů a igelitek zdarma, tak jsme nákupy nosili ve svých taškách. Pak si lidé zvykli na igetky no a teď co je opět supermarkety a hypermarkety přestali dávat tak opět nosí na nákupy svoje tašky. Já mám pár koupených myslím v nějaké drogerii. Asi rossmannu.
    Terka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terko, pytle mají cca 45x55 cm, což je jedná naplněná pračka, takže když je pytel skoro plný, jdu prát :-). Taky mám nějaké kupované nákupky. Těch šitých mi pak je vždy nějak líto a klubíček a rozdělaných projektů pořád nějak moc :-).

      Vymazat
  3. Všechny jsou nádherné, ta džínová je super! A ty pro Jirku krásně pánské. Až mě o kreativním víkendu naučíš sešít dva obdélníky k sobě, budu ti do konce života neskonale vděčná a do nějaké další výzvy se zapojím :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevymlouvej se, můžeš i vyšívat na polotovar.... navíc v neděli po šicím kurzu, jednoduchou tašku spíchneš levou zadní... prezentovat se můžeš na fb a klidně u mne, tak už ses přihlásila? :-))

      Vymazat
    2. nemůžu, mé plaché já si vyžaduje pár tvých lekcí ;-)

      Vymazat
    3. no jo no, ale myslela jsem, že z nás dvou jsem já ta plachá.... :-))

      Vymazat