25. března 2014

Vyráběli jiní

já používám - a s radostí.

V neděli jsme si totiž udělali "rodinný" výlet do Prahy na Dyzajn Market. Pojmout to jako rodinný výlet rozhodně nedoporučuju, ale já bych se tam jinak  nedostala a měla jsem chuť se vypravit za inspirací jinak než virtuálně. Ovšem takových nás tam bylo asi milion, tak se prosím nedivte, že jsem tam neudělala ani jednu jedinou fotku. Na to jsem totiž ani nepomyslela. Všechny své síly jsem musela vynaložit, abych se protlačila davy u jednotlivých stánků a neztratila u toho tříletou dceru, které jsem souběžně musela opakovaně a opakovaně vysvětlovat, proč opravdu nemůžeme koupit každou druhou věc a že maminka doma něco třeba ušije....

Nakonec jsem ale s prázdnou neodjela..... Koupila jsem si JENOM šátek.... on se tak jmenuje. Ne že bych šátků, šál a nákrčníků měla málo, ale čas od času prostě neodolám. Okouzlil mě jeho hebký materiál a hlavně se mi líbilo, že má svůj příběh.



Doma jsem si mohla z přiložených textů přečíst, odkud je látka, jak se vyrábí a tiskne a obsah textů, které jsou na šátku vytištěné a proč byly vybrány.... a příběhy k věcem, to já mám ráda. Moc se mi líbil i jako dárek, tak jsem vydržela až do neděle ho nerozbalit a váhala, jestli jej mám darovat, ale nakonec to nedopadlo.....




A nosí se opravdu příjemně.
Internetová stránka uvedená na vizitce se připravuje, přesto ji zde uvádím, třeba tam časem něco bude.....




Ke svým laciným kopiím, jsem pořídila slavné originály od MagsBags. Ne že by ty mé nesloužily dobře, ale originál je originál. Já použila bavlnu potaženou PVC z Ikey, jestli je zdravotně nezávadná pro styk s potravinami opravdu nevím a navíc je tužší a já jako začátečník při práci s overlockem měla co dělat vykroužit ty kulaté zatáčky. Dětem je to ovšem úplně šumák....




Jestli hledáte klučičí vzor látky pro syna, tak marně. Mně oslovily tyto dvě a ospravedlnila jsem si to tím, že Toníkovi budu stejně ještě tak pět let nosit svačinu v tašce já.





A sklenička - jedna jediná, takže pro mne. K vidění zde. Pije se z ní krásně, příjemná do ruky i na pohled. Trochu mne mrzí, že jsem nevzala dvě, aby měl i muž.


Pak už jen dorty pro znuděnou rodinu od upekla, mimochodem byly fakt výborné - poctivé a nepřeslazené, a rychle na procházku sobotní Prahou.

2 komentáře:

  1. Tak děkuji za krásný blogospěvek! Všechny nákupy schvaluji, šátek krásný, vypadá lehoulince a sklenička má šmrnc. A Magsbags máme ozkoušené a originál je holt origoš a navíc takový pěkný vzorek, kdo by odolal ;-) Navíc Ti ho prodala nejspíš sama Magda Hájková, která je autorkou nápadu a provedení ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, máš pravdu, prodávala přímo autorka. A já si o ní všechno zjistila, než jsem "kopírovala" (ale jen a jen pro vlastní potřebu, tak snad by se moc nezlobila...).

      Vymazat