10. února 2014

Nikdy neříkej nikdy

Když jsem před pár lety začínala plést a háčkovat, říkala jsem si, že nikdy nebudu vyrábět hadříky, žinky a ručníky. Přišlo mi tenkrát nesmyslné lopotit se ručně s věcmi na utírání špíny.

Ale něco se změnilo.....



.... a najednou mi to nevadí a dokonce mě to baví. Můžu si vyzkoušet vzor na malém kousku.Také mi to jde trochu rychleji než v dobách mých krkolomných začátků. Je to ideální věc rychle s sebou do kabelky na cestu. A pak - myju a čistím doma hlavně já, takže si hotový výrobek i náležitě užiju.... a když se povaluje v kuchyni nebo koupelně vypadá u toho docela obstojně.





A dá se také darovat.... i když mám trochu obavy, aby se obdarovaný neurazil, že snad málo uklízí nebo si nemyslel, že jsem ho odbyla obyčejnou prachovkou.








Panda od Ariadne je mou oblíbenou přízí na hadry - bavlněná, přírodní barva, měkká a LEVNÁ.





A tak mám v poslední době na jehlicích nebo na háčku stále něco nahozeno....


4 komentáře:

  1. Tie su krásne, všetky! Hlavne tie zátišia s chňapkami:)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera, krásné fotky! Já bych si je vystavila a kochala se, ať má špína pré :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, mě taky o trochu víc baví na ně koukat než uklízet :-).

      Vymazat