25. února 2014

Kulatý

polštář ze zbytků od šestiúhelníkové tašky. Líbila se mi kombinace barev příze a puntíkaté látky v odstínu cappucino, tak jsem si ji ze zbytků zopakovala ještě na polštáři. Vzadu zapínání na zip.






8 komentářů:

  1. Barvy jsou fakt moc hezké! A je zese úplně jiný, než ty moje :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ani není poznat, že jsem se po Tobě "opičila" a ještě si nechala radit jak na to :-))

      Vymazat
    2. Mělo tam být zase... a další komentář byl, že mi ten předchozí zmizel...nějak si to tady se mnou pohrává...:-)

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Bezvadný kulaťáček:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  4. Kulaťák nádherný. Háčkovaný přehoz bomba. Už asi 3 roky o něm přemýšlím. V hlavě mám i jak bude vypadat, jenom mi chybí materiál. Můžu se zeptat, z čeho jste ho háčkovala? Chtěla bych něco co by šlo prát v pračce a nebylo moc těžké.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem háčkovala z příze Catania (100% bavlna) háčkem 3,5. Přehoz má cca 130x160 a je už docela těžký. Ještě jsem ho neprala, ale až ho budu prát, tak asi ručně - přeci jen když si vzpomenu, jak dlouho jsem ho dělala... Jinak menší věci z této příze v pračce peru. Nyní mám ještě rozdělaný přehoz z Merina (cca 50% merino vlna a 50% akryl) - je to teplejší a tlustší. Tato příze snáší pračku také dobře - ověřeno na dětských svetřících. Já ale budu mít přehoz na dvoulůžko, takže do pračky to také nepůjde. Háčkování zdar :-)

      Vymazat
    2. Dík za info. Právě mě děsí to praní v ruce. Chci přehoz přes manželskou postel. Pračku máme na 8kg, takže by to byla pohodička.

      Vymazat