15. ledna 2014

Pro Kačenku a Pavlíka

Mám ráda dárky, které jsou hezké, na kterých je vidět, že byly ať už kupované nebo vyráběné s péčí a s láskou,  a když jsou ještě k tomu i praktické, je to ta nejlepší kombinace. Takové dárky ráda dávám.

Čím tentokrát potěšit? Čepiček a botiček už jsem háčkovala několikero, ale nepřesvědčila jsem se dostatečně o jejich užitečnosti. U věcí na sebe je vždy složité trefit přesně velikost, když není možnost vyzkoušet. Navíc by dárek pro novorozence měl být hned k použití, což ale znamená, že bude používán jen velmi krátkou dobu a to je mi vždy trochu líto....

A tak jsem tentokrát vymyslela, že daruji tetra osušky, které se aspoň dle mé zkušenosti dají poměrně intenzivně využívat celý první rok nebo i déle.






A aby to nebylo tak obyčejné, doplnila jsem je jednoduchou výšivkou, která se dá hravě zvládnout poté, co se děťátko narodí a zároveň ji dokončit v rozumně krátké době. Vím, o čem mluvím, protože se vždy do vyšívání vrhnu s velkým elánem a když to pak nepřibývá dostatečně rychle, věc odložím a málokdy dokončím.



Aby to bylo opravdu překvapení, poslala jsem balíček poštou....

2 komentáře:

  1. Dárky krásné, btw K jako Kačenka je boží :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Pavla už pak bylo těžké vymyslet něco podobně vtipného.... Elišce se to taky moc líbilo a od té doby volá na Toníka "kačeno"... :-)

      Vymazat